Ett vackert Göteborg en vacker vinterdag

Idag så tog jag och Björn och Marie en tur i stan. Vi gick först från Sandarna till Mariaplan, över Älvsborgsbron, genom Eriksberg nere vid vattnet och tåg båten över till Rosenlund och därifrån så gick vi till Järntorget och upp till Prinsgatan för lite smörrebröd på Lille Oscar. 

Underbart vackert väder och sol hela promenaden. Göteborg kan verkligen vara riktigt vackert ibland men det känns så himla litet. Ibland saknar jag verkligen Madrids oändliga gator med hundra miljoner möjligheter till att hitta något nytt i varenda litet hörn för att även om man tror att man har sett allt så hittar man alltid något nytt. 

Till sommaren (om allt blir som det är tänkt) så får jag äntligen åka tillbaka till mitt underbara Madrid i tre veckors tid. Det blir verkligen något att se fram emot! 



Detta är en av mina favoritbilder från Madrid. Lee och jag på promenad i Retiroparken under Prideveckan 2012. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0