När en tycker synd om sig själv...

Idag vaknade och kände mig riktigt risig men jag tog mig till jobbet och lyckades ta mig igenom hela dagen. När jag kom hem somnade jag dock på soffan och nu är jag redan i sängen. Jag hoppas att jag kommer att vara bättre imorgon för då är det meningen att mamma och Svante ska komma hit om inte Lufthansa strejkar fortfarande då (de har strejkat hela veckan). Hade ju varit gött att vara pigg och glad när de kommer också och inte nere och hängig. 

Igår var jag ute i Manchester och träffade några svenska tjejer. Det var verkligen jättetrevligt och jag tänkte bjuda hem dem till mig på middag nån helg snart. Det är kul att lära känna lite folk själv här och inte vara beroende av Lee för att träffa folk! 

Nu dags för ytterligare en stor kopp te, mer flue capsules och halstabletter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0