Den perfekta flickvännen?!

Idag gick jag upp innan Lee och fixade frukostmackor och te och så packade jag lunchlåda till honom också. Jag har försökt att gå upp tidigt varje dag denna veckan men det har inte gått. Men idag var jag iaf lite av den perfekta flickvännen. 😊

När Lee hade åkt till jobbet åt jag lite frulle och så testade jag att gå till jobbet fram och tillbaka för att se hur lång tid det tog. Jag testade två olika vägar för att se vilken som var snabbast men de tog nästan lila lång tid, ca 55-60 min, och var båda lika långa, ca 6 km. Vi får se om jag kommer att promenera eller ej sen när jag börjar men det är ganska skönt.

Imorgon är det den 18/9 och dags för Florence and the Machine! Först ska vi gå ut och äta i Chinatown och sen till MEN Arena. Ska bli så kul!! Peppad!!

Lite bilder från gårdagens morgonpromenad:

Fin butiksbyggnad inne i stan

Schysst uteställe nära vattnet. Kan se mig själv med en Piña Colada där till våren.






Det finns både barer och restauranger utme vattnet. Vackert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0