Inget mer chai te...

Har precis druckit upp mitt sista chai te och jag har inte hittat nåt liknande här. Nu väntar jag på besök hemmifrån så att jag kan få en leverans. 😋

Började dagen med 6km promenad/jogg. Det bästa med att inte ha börjat jobba ännu är att jag iaf har tid att röra på mig. Men min DBS är inskickad nu så förhoppningsvis dröjer det inte för länge innan jag kan börja. Jag är en ganska rastlös person så även att det är skönt så blir jag ändå lite irriterad över att inte ha något att göra. 

Jag har iaf tid till att laga god mat så idag blir det pankopanerad fisk med mos och broccoli. Göttigt! 

Lee och jag har kommit fram till en kompromiss med maten då han inte är så sugen på att äta bara vegetariskt/veganskt. Så nu blir det tre dagar i veckan med det, två dagar med fisk och två dagar med vad än Lee vill laga. Det blir nog en bra kompromiss för jag vet inte om jag skulle klara att inte äta kött eller mejeriprodukter hela tiden. Tänker att det iaf är lite bättre för djuren och miljön med ett mindre intag. Jag beundrar människor som är så dedikerade till något dock att de fixar det men jag får nog inse att jag saknar lite av den karaktären. 

Snart dags för läxläsning och mer brödbak. Ha en härlig dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0