Nycklarna till lägenheten del 2

Nu är det äntligen klart att börja flytta in imorgon vilket är bra för jag har en grej jag  måste göra i Manchester på fredag morgon. Hektiskt liv! Allt på samma gång! 

Jag hade en lektion kl 11-13.15 idag om inlärningssvårigheter. Det var ganska intressant men lärare pratade konstant i 2.15 h vilket gav mig kramp. Mycket att anteckna men nu har jag uppdaterat den biten. Självklart har jag jobbat med elever med inlärningssvårigheter under min arbetsföra tid men det är länge sen jag gjorde den delen i min utbildning (ht 2006). 

På nåt sätt har jag fått en dubbelbokning idag så jag har ytterligare en lektion kl 18.30-20.30, lagom tills att Lee kommer hem från jobbet. Typiskt. Men, men... Tack vare den extra lektion blev min simning inställd men jag tog en promenad/ jogg på 4,5 km istället så jag har fått lite motion.

Ska bli så SKÖNT att börja flytta in lite saker imorgon och sen blir den riktiga flytten på lördag när vi kan få hjälp. Som tur är så har jag inte packat upp så mycket ännu pga av förvaringsbrist och det mesta ligger därför fortfarande i mina resväskor. Vi har dock handlat lite annat och fått massa saker från Lees farmor och farfar som ligger överallt i huset. Jag tycker verkligen synd om Lees mamma! 

Nu ska jag packa en väska med det allra viktigaste som jag inte kan vara utan torsdag-lördag. Exciting!


Del av mitt tillfälliga bohag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0