Psyched!

Jag är så sjukt peppad för imorgon! Ikväll har vi packat bilen med en massa grejer och imorgon möter jag Lee i Manchester kl 16 för att hämta nycklarna. Ska bli så kul!

Har även haft min andra lektion vilken var ganska så meningslös i jämförelse med de andra. Den handlade om olika lärstilar och gav i stort sett ingen ny info utöver det de sagt på andra lektioner. 

Var peppad för simning imorgon men tyvärr så fanns det ingen gratis-tid innan jag måste ta tåget. Sånt är livet! Snart börjar vi på det nya gymmet i Mcr. Det får bli en powerwalk imorgon bitti istället. 

En intensiv dag idag och morgondagen blir nog inte mindre hektisk. Vi får se hur det går.

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0