TGIF

Idag händer mycket kul! Fredagar är ju alltid bra men idag känns det extra mycket. Till att börja med så har Lee fått lön, alltid roligt speciellt efter den här sommaren... Tråkigt att leva på en lön en månad till men, men. Själv har jag inte fått lön sen i juli och det börjar kännas nu kan jag säga. Låt mig börja jobba nu tack! Suger med tanke på att jag har ett jobb som väntar på mig. 

Sen ikväll är det Florence! Vi har dock inte fått hem biljetterna ännu så jag börjar bli lite stressad över det. Vi ringde dem häromdagen och då sa de att biljetterna hade skickats men hem till Lees mamma, men när vi var där igår så hade de inte kommit och idag hinner vi inte hämta dem. När vi pratade med bolaget så sa de att vi kunde få biljetterna på plats om de inte hade kommit men jag hatar att lämna saker till sista minuten för det är bara stressande. Så nu väntar jag på att Lee ska ringa och ge mig något nummer så att jag kan gå och hämta ut dem tidigare istället. 

Innan konserten ska vi ut och äta en god middag på en av Lees favoritrestauranger. Jag ser helt klart framemot kvällen! Förhoppningsvis en mycket bättre dag än gårdagen.

Vi fick åka till Darwen/Blackburn en runda igår kväll för Lees farfar ligger på sjukhus. Förhoppningsvis inte så allvarligt men vi inte ännu. Så skönt på ett sätt att vi inte är nere i södra England nu med tanke på avståndet. Det är alltid det värsta med att bo långt borta. Jag är alltid orolig för något ska hända hemma. Så håll er friska tack! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0