Tillbaka till verkligheten

Denna veckan så har jag jobbat igen och det var tufft att komma tillbaka efter två veckor ledigt. Igår jobbade jag dock bara halva dagen för jag skulle till läkaren på eftermiddagen så det var ganska gött. 

Har varit och gymmat idag och är nu på 72/100 så det finns fortfarande hopp inför midsommar. Sen har vi varit i stan och handlat lite, bla nya pyjamasbyxor och en brödlåda som vi har behövt jättelänge. 


Fint mönster på nya brallorna. Slöar i soffan nu och ikväll blir det tacomys och kanske en film. 

Nästa helg blir späckad för då kommer både min brorsa Björn och min kusin Adam som bor i Paris. Nästan lite släktträff! Ska bli så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0