Besök från Suecia

Inatt kom Örjan (storebror) och Maya hit för att hälsa på. De landade kl 3 men vi hämtade dem vid 4-4.30 eftersom de hyrt en specialväska (airshell) till vagnen som skulle droppas av men de öppnade inte förrän kl 4.30. Efter att vi dumpat av den så drog vi hem till oss och nu väntar jag på att alla ska vakna så att jag kan få fixa frukost!

Efter frukosten ska vi in till stan och planen idag är shopping, tapas, åka linbana och sen gå på vår favoritbar som gör fantastiska cocktails men även mocktails så det finns något för mig och Maya att dricka också. Det ser ut som att det kommer bli varmt idag också så det blir 50+ solkräm och brillor på eftersom vi ska vara utomhus mestadelen av dagen. Men jag klagar inte... Hörde att det varit två grader hemma i Småland häromdagen. Brrrrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0