Lee blir 27 år!

Idag är det Lees födelsedag och jag har gått all-in i år! Jag har köpt en ny jacka till honom, några t-shirts, ett par Ray Ban solglasögon och inatt ska vi bo på ett 4-stjärnigt hotell här i Madrid! Det kommer ju kanske dröja ett tag efter att bebisen kommer innan vi kan göra något själva så jag tänkte passa på. Ska bli skönt att ha en natt med ac och förhoppningsvis en riktigt härlig middag ikväll.

När han vaknar ska jag ta med honom på frukost på en bar runt hörnet också. Härligt! Det kommer nog bli en härlig dag! I år känner jag att jag har lyckats med presenterna. Nu hoppas jag bara att brillorna passar, om inte så har jag kvittot så han kan byta men de såg bra tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0