Blodiglar

Det känns som att de tar blodprov för allt i detta landet. Idag är det dags igen! Jag har äntligen kommit iväg för att skaffa p-piller men även att jag använt det i mer än 10 år så måste de kolla att jag är lämpad för det så idag är det dags att fasta igen och sen iväg och ta blodprov mellan kl 8.30-9.15. Har också fått tid för efterkontroll i januari vilket blivit lite fördröjt eftersom vi har bytt/vårdcentral och det föll lite mellan stolarna. Jag mår ju bra så det känns inte farligt men jag vill gärna veta säkert att jag kan börja träna ordentligt igen utan att det är nog fara för hälsan. 


Idag kommer att vara en fartfylld dag. Först blodprov osv, sen antagligen fika med D och K och sen kommer Katharine hit och ska äta/promenera ikväll. Det blir en promenad in till stan om jag ska möta upp för fika. 

Det har varit ganska lätt att nå målet på min träningsklocka de senaste veckorna! Fast det går ständigt upp så det blir svårare och svårare men det är skönt att röra på sig. 

Igår tog Lee med sig Anthony till sina lektioner i Las Rozas så då fick jag tid att gå en runda själv utan barnvagn innan min egen lektion. Såg en massa söta fåglar nere vid floden och de var inte skygga alls. 



Snön har kommit till bergen också. Syns inte alls bra på bild men det är så fint i verkligheten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0