Dålig uppdatering!

Idag började jag dagen med en planka (träningen alltså!), en jättegod smoothie och en promenad till matbutiken för att handla de sista sakerna som jag hade glömt. Nästa år börjar som vanligt i nyttighetens tecken med ordentligt träning (hoppas på grönt ljus vid efterkontrollen nu i januari) iom att jag och Michael ska köra på 100 pass innan midsommar i år igen, tillbaka till mer vegetarisk kost, och en vit månad som jag har gjort ganska många år i januari. Målet ska vara att vara nere till normalvikt/form vid midsommar. 5,8 kg kvar. Återstår att se om jag lyckas. 

2016 började jag också med #12newplaces vilket jag inte riktigt hunnit med. Tanken var att åka inom Cordoba på vägen till Marbella men vi hann inte för det tar mycket längre tid att resa med barn. Nu efter har vi inte hunnit med heller så det saknas två men kanske kör vi kanske på det igen under 2017. 


Sorry för dålig uppdatering! Vi har haft besök från England i några dagar och innan dess var vi i Marbella över jul. Det har varit jättekul att träffa Sanna och Nikki och Lees familj. Lees mamma och syrra skulle boka flyg och komma och hälsa på snart igen för de kunde bara stanna tre dagar denna gången pga jobb. 






Massa bilder som får tala för sig själva. Otroligt fint väder i Marbella, svinkallt i Madrid igår.


Recept på smoothien:

2 dl hallon
2,5 dl vaniljsoyamjölk 
1/2 banan
2 msk chiafrön 

Blanda allt och njut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0