Lite uttråkad...

Idag är sån där seg dag. Jag har städat lägenheten, känns inte som jag gör nåt annat, och funderar på vad jag ska laga till mat ikväll. Borde gå ut och gå men känner mig inte så peppad men jag får väl ta mig i kragen om en stund. Så nu ligger jag och slökollar på "Vem vet mest?" på SVT play. Kollade de två första avsnitten av julkalendern och den verkar faktiskt ganska bra i år men vi får väl se hur det fortlöper.

Imorgon är det dags att jobba igen innan det blir lite uppehåll för alla helgdagar här nästa vecka. Möjligtvis blir det lite jobb på måndag och tisdag men det är inte säkert ännu men jag hoppas det för det känns långt tills mammapenningen kommer. Helgen blir annars lugn. Inget planerat alls faktiskt. Återstår att se!

Lillemannen för en liten stund sen. Väldigt kramig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0