Matlust

Sen jag fick barn så har jag haft ganska dålig aptit pch inte varit sugen på nånting alls och jag har slarvat väldigt mycket med min mat. Jag brukade alltid äta frukost tex men sen Anthony kom har det slarvats ordentligt och jag har inte haft nåt sug för att äta nåt alls knappt. Konstigt för jag brukar alltid vara hungrig och sugen på allt möjligt så det har inte riktigt känts som jag. Men den här veckan har jag äntligen börjat komma in i mina vanliga vanor med rejäl och nyttig frukost och både lunch/snack och middag på eftermiddagen/kvällen. Skönt att det äntligen börjar vara som vanligt igen. 



Idag blev det en kopp te, chiapudding med banan, ett ägg med kaviar, en klementin och näve mandlar. Gott och nyttigt! 


Den här veckan har vi dessutom rört på oss ordentligt. Jag har gått runt 10 km nästan varje dag och det har varit fantastiskt väder. Igår var det nästan 20 grader och sol när vi var ute och jag hoppas att det håller i sig på detta sättet. 


Det blev en runda till Navacerrada häromdagen och därmed prickade jag av nummer 9 på #12newplaces. Nu saknas tre stycken innan nyår... tajt om tid men vi ska försöka lyckas med:


Aranjuez
Alcalá de Henares
Córdoba 

Återstår att se om vi lyckas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0