Bron/Broen

Efter att flera kollegor på jobbet alltid frågar mig om jag sett Bron eftersom jag är svensk och jag faktiskt inte har gjort det så började jag denna veckan. Manuset är skrivet av Hans Rosenfeldt som jag tycker är en riktigt bra författare så det verkar ju lovande och nu sitter jag här och borde dra iväg och fixa städningen och veckohandling men har fastnat framför fjärde avsnittet. Väldigt intressant nät av karaktärer och det är ganska svårt att få ihop alla lösa trådar men än så länge verkar det väldigt spännande. Jag har lite svårt för den kvinnliga huvudkaraktären för hon är så avig men det är ju också som det är meningen att hon ska vara.

Efter detta avsnittet ska jag ta tag i mitt liv och åka och handla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0