Nyårsrevy




Nytt år och massa hände 2015:


Nya tänder i början av året. Fick äntligen nya fina efter att ha skjutit på min lagning i typ 5 år.
Min kusin Adam kom och bodde hos mig i ett par månader och jag träffade massa kompisar och återupptog några gamla bekantskaper. 


 
Syster och mamma kom på besök till storstan. 


 Vi fick ta bort min älskade Ludde efter ett tags sjukdom.


Min underbara kollegor tog ut mig och Bengt på överraskningsmiddag i Gbg.


Härliga vårdag med grillning med mina bröder i brorsan stuga (sista helgen i skolavslutning). 


Fick fint kort från mina elever i slutet av terminen. 





Underbar avtackning med mina kära kollegor och fantastisk sommarfest. Tack alla, vissa av er extra mycket! Ni vet vilka ni är! Det var både med sorg och glädje som jag lämnade Ängskolan för nya äventyr. 



En av de sista dagarna i Gbg och ett par dagar senare gick flytten till Manchester. 


Återförenad med hjärtat i en vecka innan det var dags för fem veckor i Spanien. 


Den obligatoriska spanska mackan första frukosten tillbaka i Madrid.


Selfies med kända monument!


Kritvit första dagarna när jag träffade bästa Katy och vi gick till mina gamla favoritställen och min gamla gata. 


En dag uppe i bergen. En skön paus mellan arbetet på Skandinaviska skolans sommarskola.


Fick en massa god mat lagad av Jocke som jag bodde hos under mina tre arbetsveckor. 


Träffade massa underbara vänner! 


Efter lite mer än tre fantastiska veckor i Madrid blev det en tur ner till Marbella för sol och bad och bara semester med Lee. 


En vecka i Sverige och flytt på riktigt! 



Flyttkaoset!!


Min nya stad! Skulle plugga men blev lärarassistent på lågstadie- mellanstadieskola istället 6 km hemifrån och blev därmed bästa kompis med en cykel och nu vid slutet av året 6 kg lättare. 


En helg i vackra Wales. 



Kollade på en film om djurhållning och bestämde mig för att inte kött längre. 


Första besöket: Michael kom från Nordirland. 


Andra besöket: syrran med man kom från Sverige. 


Tredje besöket: mamma och Svante kom en vecka i november. 



Fjärde besöket: Carolin och Thomas från Sverige.


Årets sista dagen och fest hemma hos oss! Gott nytt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0