Ingen mätning idag

Det blev ingen mätning idag utan de ville vänta tills v 28 men då har vi redan åkt. Lyckligtvis kunde de klämma in mig igen om två veckor, samma vecka som vi vi påbörjar resan ner. Jag måste också göra diabetestest och de hade de missat att boka in men de lyckades ordna ett på måndag kl 8.30 på sjukhuset. Nu måste jag bara komma på hur jag ska ta mig dit för det ligger väldigt avigt till och det är inte smidigt att ta sig dit med kollektivtrafik. Om jag har tur kanske Lee kan få börja 1h senare så han kan släppa av mig innan jobbet men det löser väl sig.

Hjärtljudet såg bra ut idag iaf, samma med blodtryck och urin. Järnnivån testas också på måndag när de ändå kollar blodet för diabetesen. Dock har jag börjat få lite ont i höger sida när jag går fort eller står upp länge men bm sa att det är vanligt och man kan inte göra så mycket åt det än att sitta mer och gå saktare. Det senare kommer att vara svårt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0