Sliten

Jag känner mig så sliten idag men som tur är har jag haft en jätteskön dag. Jag har fått vara provvakt hela förmiddagen och på eftermiddagen fick jag rätta. Kändes nästan som att jobba som lärare igen. Imorgon kommer det att vara ännu lugnare för då firar de flesta Eid och det kommer nog bara vara max 5 barn i varje klass.

Den slöaste kollektivtrafiken i den här stan satte käppar i hjulen för tidig hemkomst dock så nu sitter jag och väntar på perrongen. Jag missade tåget med typ 3 min och det skyller jag på bussen för den var 8 min sen.

Ikväll är tanken att vi ska simma om vi orkar. Då bör jag bli ganska utmattad och förhoppningsvis sova bättre. Återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0