Två dagar kvar tills vi åker!

Pga att trafiken fortfarande är galen och det är riktigt högt tryck på tunneln så har vi bestämt oss för att åka redan kl 3 på söndag morgon. Hemskt tidigt men vi kan ju vila när vi kommer fram till hotellet och jag kommer att ha en kudde i bilen.

Idag ska vi äta lunch med några kompisar och sedan middag med Lees mamma, syster, partner och ett par kompisar ikväll på en av våra favoritrestauranger strax utanför samhället. Det ska bli så gott! Jag ska njuta för som jag minns det brukar kinamat inte vara så bra i Madrid tyvärr.

Imorgon blir den stora packardagen. Jag håller alla tummar och tår om att det ska få plats i bilen men den känns ganska rimligt att det kommer få plats men vet aldrig. Jag lämnade bilen på lagning igår och nu är den i bra form igen och vi är £100 fattigare. Jag hatar att vara bilägare ibland men nu behöver den bara rejäl städning innan vi åker. Det lämnar jag till Lee att göra idag och så försvinner jag nog ner till poolen istället.

Magen blir större och större och nu kan jag inte se mina fötter om jag inte böjer mig fram. Jag har ju visserligen bara strl 37 men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0