Bra jobb att göra hemifrån?

När vi flyttar så kommer jag ha en osäker framtid till att börja med och jag funderar på olika saker som jag skulle kunna jobba med hemifrån som ett komplement till mammapenningen i Spanien. Vad jag hittat än så länge är:

*ge lektioner på nätet
*översättning
*sälja saker typ telemarketing
*bli professionell bloggare (haha-ingen chans!!)

Hade varit skönt om jag hade kunnat undervisa lite eller översätta men det är nog ganska svårt att få sådana jobb. Om någon har några tips, please let me know!

Lee kom hem från jobbet och kände sig risig idag så nu sover han, och jag vill verkligen också sova men jag gör mitt bästa för att hålla mig vaken. Igår fick jag bara 2 h djupsömn och resterande tid sov jag lätt eller var vaken. Jag tror jag kommer vara välförberedd på dålig sömn när bebisen kommer! Jag känner mig så sliten idag efter den dåliga sömnen och eftersom jag har fått vicka nästan hela dagen och utan stöd till de elever som jag vanligtvis assisterar. Jag längtar verkligen tills jag är klar med den här terminen.

Dags att försöka packa om mina kläder i vacuumpåsar och sen ska vi iväg till förrådet och dumpa av grejer och hämta upp takräcket som nu äntligen blivit sålt! Operation takräcke: slutfört.

Lite att bita i (jag är vanligtvis inte så slarvig)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0