Han sparkar för fullt

Jag har känt rörelser ganska många veckor nu men det tog tills för ett par veckor sedan innan jag kände några riktiga sparkar. Den här veckan har levt loppan dock och sparkat för fullt och nu undrar jag nästan hur det kändes innan han började sparka iom att det är konstant rörelse i magen. Nu börjar det också synas ganska mycket på utsidan när han rör sig. Det känns lite konstigt att kunna säga han nu istället för hen på svenska eller baby/it på engelska. 

Jag ville lägga upp en film men det funkade inte. Här syns det iaf hur han bullar upp sig på vänster sida av naveln! 

Var med Lees syster på stan innan och köpte då en liten teddy som heter Oscar.  Vi hade tänkt köpa något i tisdags efter ultraljudet men det blev inte av så idag slog jag till istället. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0