London baby!

Igår och i måndags så var vi i London för en natt. Vi tog bussen ner i måndags morse kl 9 och kom tillbaka 23.:0 igår kväll så det blev en ganska hektisk men väldig trevlig resa. 

Anledningen till att vi åkte ner var för att min kompis Malin och hennes man skulle vara där ett par dagar och med tanke på att de bor i New Jersey, USA så ses vi inte särskilt ofta. Vi kom fram till att vi faktiskt inte setts på sex år då hon har bott där och jag ju varit fram och tillbaka mellan Sverige, England och Spanien under den tiden. Det var också första gången vi träffade varandras partners och det var riktigt roligt för det visade sig att Lee och Kyle var riktigt lika varandra och de kom bra överens så det verkligen synd att det är så långt avstånd mellan oss! Men, men så är ju den globala världen där vi nu kan bo nästan var som helst. Vi hade iaf mycket att prata om och det var precis som vanligt även att det gått så många år.

Groupie vid Trafalgar Square
På pub nära deras hotell.

Malin och Kyle. 
Den klassiska Big Ben-bilden. Har säkert 10-15 stycken av dessa i olika mappar från olika London-resor.

Igår såg jag en bild från studenten på instagram och det kändes helt sjukt när det stod "10 år sedan studenten" på beskrivningen. Jag kan inte fatta att det gått 10 år! Otroligt! 

De enda två bilderna som jag hittade på fb från när vi tog studenten. Jag är personen med ett lakan på huvudet. 😊
Bild från balen. Det var så sjukt soligt och varmt (över 30 grader om jag inte minns fel). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0