Så trött

Idag är jag så trött! Kunde inte somna igår kväll för av någon anledning var jag väldigt pigg när jag skulle gå och lägga mig och när jag väl somnade, sov jag kass! Jag hade på mig min träningsklocka som också mäter sömn och såhär såg det ut inatt:


Inte konstigt att jag inte känner mig utvilad...

Idag ska jag till gymmet och avsluta kontraktet och sen hem och packa klart. Vi var och hämtade massa lådor på Tesco häromdagen så vi är fit for fight. Lee ska iväg och skriva kontrakt på ett förråd vi ska hyra, hälsa på sin farmor som precis opererats, och rösta i EU-valet så ikväll är jag själv och på lördag också för då ska Lee hjälpa vår flatmate att flytta till London. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag löser väl det. Idéer? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0