En seg torsdagkväll i sängen...

För mig hör det till vanligheten att bli sjuk när det är dags för lov och denna ledigheten verkar inte komma med nåt undantag. Jag har legat i sängen sen jag kom hem från jobbet, trött, ont i huvudet, tung i kroppen, täppt näsa. Jag ska släpa mig till jobbet imorgon för jag har två kollegor som slutar och jag vill hinna säga hejdå men annars så blir det nog en lugn start på lovet. Lyckligtvis så är det ju två veckor ledigt så det ska väl inte bli sjukt hela lovet. 

På torsdag nästa vecka drar jag och Lee till Belfast i fyra dagar för att hälsa på Michael och Timothy. Det ska bli kul att ses igen för det är ett tag sen sist. Vi får väl se vad vi hittar på. Kanske bara blir äta middagar och strosa på stan men vi får väl se. Vi ska träffa Johnny också som jag inte heller träffat sen juli faktiskt. Väldigt länge sen! 

Men innan vi ska iväg så måste jag till svenska konsulatet och hämta mitt pass. Jag gjorde nytt när vi var i Sverige men kunde inte hämta det där innan jag åkte så de skickade det till London, och sen skickades det till Manchester. Där har det nu legat i ca 5 veckor då konsulatet endast har öppet måndagar 10-13. De öppettiderna funkar ju inte så bra om man jobbar som jag gör men på måndag ska det äntligen bli av. Nästan lite tajt om tid med tanke på att vi åker på torsdag men det löser ju sig! 

Nu ska jag vila vidare. Ha det! 


Bitter...nej då! Tur att det är två veckor ledighet! 

Och hur ska det gå med mitt vad?! 41 pass kvar innan midsommar. Börjar snart bli tajt om tid.. Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0