Kallvatten!!

Det finns inget värre än än när varmvattnet tar slut i duschen! Jag har varit jätteseg idag (förkylning på ingång) och legat och degat på soffan tills för en kvart sen när jag äntligen orkade gå upp för att duscha. Hoppade in i duschen och det blev inte varmt och helt plötsligt blev det kallare och kallare och jag fick tvätta schampo och balsam på typ en minut. Iskallt! Det här är första gången det har hänt sen vi flyttade in så jag blev jätteförvånad. Hoppas att jag inte behöver uppleva det igen. 

Nu är det läggdags. Bara två "get-ups" (som de säger här) kvar till lovet. Två veckor ledigt- det förtjänar jag. Och efter lovet verkar det bli nya arbetsuppgifter igen. Efter det här året så kommer min cv vara smockad med nya erfarenheter! 

All snuggled up after the horrible shower! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0