14 år

Idag är det 14 år sedan pappa gick bort. Det känns som att jag skriver ett sånt här inlägg varje år men det känns fortfarande lika overkligt varje gång. 14 ÅR! Det är helt galet och nästan lika lång tid som jag var gammal när han gick bort.

Det var verkligen en tuff tid i den åldern. Tänk vilken tur att jag hade bra stöd från familj osv annars är det lätt att gå lite fel i livet i den åldern. Som tur var grävde jag ner mig i böcker (mycket Jonas Gardell), musik (Kent specifikt) plugg osv och jag gjorde bra val, val som har tagit mig till vart jag är idag. Till den plats som pappa älskade, ett liv som är mer avslappnat och flexibelt som jag tror att han också föredrog och till värmen såklart.

Jag skrev ju häromdagen att jag inte varit särskilt känslig under graviditeten men igår var en sån dag när jag bara bröt ihop. Bara en stund och över något skitlöjligt men jag vet att det är så varje år vid den här tiden. Undermedvetet blir jag väldigt påverkad även att tiden bara går.

Mamma och pappa innan de har fått barn tror jag. Älskar den bilden för de ser så lyckliga ut. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0