Rastlös!

Jag är så rastlös nu! Jag vet att det kan dröja upp till ca 26 dagar från nu om de måste sätta igång mig men förhoppningsvis slipper jag det och om jag har tur kanske det blir lite tidigare. Det känns som jag letar tecken nu och jag har nog läst alla inlägg om hur det känns när det är på gång på olika forum.

Magen har iaf sjunkit ner ännu mer, jag har med förvärkar och idag ska jag till läkaren på rutinkoll. Vi får väl se vad han har att säga. Det är inte bara jag som är rastlös utan även Lee. Varje morgon frågar han magen om det inte är dagen D! Han är så söt!

Magen ser enorm ut från denna vinkeln. Idag v 39 (38+0). 11,5kg upp!

Har bäddat om sängen igen och lagt i bebisens nalle och Lees gamla apa som han hade när han var liten. Jag har också packat om BB-väskan och köpt hem en massa snacks att ta med oss.

Har äntligen tagit tag i den jäkla garderoben så nu är den iordning och sommarkläderna är undanstuvade för den här säsongen. På onsdag kommer tydligen regnet och med den hösten antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0