Uppe med tuppen!

Idag börjar Lee jobba. Hans schema är så härligt: ledig på måndagar och 9-14 resten av dagarna. Det blir spännande att se hur trafiken är på morgonen men förhoppningsvis blir det inte för illa.

Idag ska jag ta tag i min planering... har skjutit på den i flera dagar och det känns lite som när jag gick i skolan och väntade till sista minuten innan jag lärde mig att det är bättre att ha framförhållning. Eftersom bebisen kan komma närsomhelst (nu har iaf passerat 37+0 och skulle inte räknas som prematur om han föds nu) så är det ju svårt att veta om jag kommer hinna med planeringen innan det är dags. Jag försöker att planera in så mycket saker som möjligt innan dess: flera lektioner denna veckan, förlossningskurs imorgon, fika med en gammal kollega imorgon, osv, osv.

Mina pizzabullar igår blev riktigt misslyckade. Degiga i mitten, smaklösa och trista. Usch men bättre än inget antar jag men jag ska nog ge mig på att göra piroger istället tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0