Att ta tag i saker och ting

Idag har jag haft en riktig latdag. Efter att jag bloggade imorse somnade jag om vaknade ca tre timmar senare men jag antar att jag behövde det efter all förlorad sömn under veckans gång. Jag har verkligen slappat med att kolla Netflix och bara myst i soffan med pyjamasen på och en filt även att det varit varmt ute (har dock inte varit utomhus ännu idag).

Jag har googlat listor på vad man kan underhålla sig med tills det är dags att föda och jag har redan gjort det mesta men jag behöver fortfarande rensa igenom min garderob och putsa mina silverljusstakar. Idag tog jag första steget och vilken skillnad det blev:

Det är fantastiskt vad lite bikarbonat och varmvatten kan göra. Vi får se när jag tar tag i att göra den andra.

Lee har sin sista lediga vecka nu som kommer så vi har mycket att ordna med. Imorgon ska han fixa lite pappersarbete och så ska vi kolla upp/ansöka om barnbidrag och byta bank om vi lyckas med det. Sen har jag lite jobb denna veckan och två läkar/barnmorskebesök också. Så det kommer nog att rulla på snabbt. Just nu känns det som att det bara måndag och söndag hela tiden samtidigt som det känns långsamt emellanåt. Svårt att sätta fingret på den känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0