Barnmorskan idag

Idag var jag hos bm och hon tyckte verkligen att jag skulle gå en förlossningskurs även att det är på fel vårdcentral så imorgon kl 11 ska Lee och jag dit. Men först har jag gyn kl 9 på morgonen. Ser inte fram emot det så mycket direkt men det är väl säkert bra att göra det också. Efter besöken ska vi gå och äta på en koreansk restaurang som serverar dim sum (som jag längtat).

Sen ska jag planera hela eftermiddagen. Tänkte försöka lägga upp en läroplan för resten av terminen nu innan bebisen kommer så att det blir smidigt att bara ta rätt plastficka från skåpet precis innan jag ska iväg och undervisa. Vi får väl se hur långt jag kommer men förhoppningsvis hinner jag iaf göra ex antal veckor. Tidigare ikväll drog vi iväg och fyllde på vårt förråd med grejer till lektioner som pärmar, post its, etiketter, gem etc. Kollade på att köpa en laminator också... Vi är verkligen staionary nerds jag och Lee. Haha!

Ikväll gjorde jag också chokladbollar. Så länge sen sist alltså och det tog bara typ 10 minuter att göra. Det får jag göra snart igen.

Nu är det dags att sova för jag måste upp vid 7 imorgon. Hoppas jag sover bättre inatt än igår då jag vaknade vid 3 och inte kunde somna om förrän 5.30. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0