Bridget Jones's Baby

Igår var en mycket bättre dag. Jag sov ikapp mig, vilade, lagade lite mat och åkte in till stan för att undersöka ett kinesiskt supermarket för jag behövde lite ingredienser för att göra en ramen.

Efter att ha spenderat nästan hela dagen inne och detsamma för Lee så var vi lite uttråkade så vid 21 drog vi in till centrum och gick och kollade på senaste Bridget Jones-filmen. Den var riktigt rolig! Vi skrattade som bara den och det var ganska hög igenkänningsfaktor i vissa situationer. Jag kan verkligen rekommendera er att gå och se den.

Nu ska jag strax gå och äta frukost och sedan planera eftermiddagens lektioner. Nya elever idag. Ska försöka att hitta boende åt Lees pappa och sambo också för de har bokat flyg för att komma hit i november. Fullspäckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0