En god tupplur är underskattat!

De senaste två veckorna har jag jobbat på morgonen och ibland igen på kvällen. Bara 2,5-4h/dag men nu när det inte är så lång tid kvar är jag lite tröttare än vanligt och eftersom jag inte har jättemycket planerat om dagarna så har jag börjat ta en tupplur. Det är så skönt och mitt på dagen är det inte så varmt i lägenheten så jag får en timme perfekt sömn. Idag föll äntligen temperaturen också det är bara 25 och det har faktiskt regnat idag tom. Underbart!

Graviditeten börjar göra sig mer till känna nu, jag känner mig tyngre, tröttare, han lever rövare hela tiden, det är svårare att ta sig upp från soffan och sängen, jag har tryck över nedre delen av magen och typ som mensvärk av och till, knyta skorna är jobbigt ibland men ibland är det ok... Jag har läst färdigt min bok och börjat göra avslappningsövningar varje dag också och nu är jag mest bara peppad på att få se honom och börja nästa steg i livet. Lee är också jättepeppad nu och han längtar efter att han ska komma. Snart så!

Nu ska jag förbereda för kvällens lektion och lite inför morgondagens och sen ta en dusch innan jag drar iväg. Efter lektionen ikväll ska Lee och jag gå och käka på en asiatisk restaurang. Lee är lite uttråkad nu när han väntar på att få börja jobba på skolan och han bara har några privatlektioner så det blir skönt för honom att komma hemifrån lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0