Obekväm arbetsdag

Idag har jag jobbat hela 4 timmar men med pendlingen så var jag borta från 14.30-20.30. Lektionerna funkar jättebra och eleverna är jättetrevliga och ambitiösa och det är toppen. Men! I mitt höggravida tillstånd är det ganska påfrestande att sitta ner under 3 timmar i sträck som jag gör under de första lektionerna då det är 1,5 h/var med två syskon. Så roligt men tyvärr obekvämt... Men det blir ju antagligen bara tre veckor till innan det är dags för lille killen att komma men vi får väl se. Han kanske bestämmer sig för att vara kvar lite längre...

Nu kallar sängen, är ganska trött och oh så tacksam att jag inte har några lektioner imorgon. Sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0