Ultraljud

Idag har vi varit på ultraljud igen och allt såg bra ut! 2200g (det känns som att han är tyngre!) och de sa inget om längden denna gången faktiskt. Han var tydligt fixerad iaf så nu hoppas vi att han stannar så tills det är dags att komma ut.

Jag fick också provsvaren från blodprovet förra veckan och jag hade lite lite för lågt järn,11.3 istället för 11.5, så nu är det min tur att behöva ta järntabletter. Jag trodde verkligen att jag lyckats slippa undan men tydligen inte och jag är så ledsen för det för jag brukade hata att ta dem när jag var blodgivare. Magen kan ju bli riktigt strulig med dem och det ser jag inte fram emot men, men det är ju iaf bara några veckor kvar nu så förhoppningsvis ska jag väl överleva.

Vi fick en fin bild på ansiktet idag igen. Nu längtar vi efter att vi ska få se det i verkligheten! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0