En grå dag

Idag är en riktig "duvet day" som man säger i England. En dag då det är så grått och trist ute att det bästa man kan göra är att ligga i sängen, dricka te och kolla film eller serier hela dagen. 


Jag har verkligen återupptäckt SVT play. Det finns ganska många serier som man kan se här i Spanien, mycket mer än vad man kan se i England. Min favorit just nu är "Familjer på äventyr". Fantastiskt intressant att se vad folk gör ute i världen och så inspirerande att se människor som vågar slita sig loss och bara satsa på något nytt. Jag kan verkligen rekommendera er att se den. Jag tror att den går på tv på tisdagkvällar för då brukar avsnitten komma upp på play. Annars så blir det en hel del "Vem vet mest?" som är kul. Jag älskar quiz-shower! 

Utöver att slöa i sängen idag så ska det blir en promenad i parken och så ska jag planera mina lektioner för resten av veckan och städa lägenheten... mindre roligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0