Vända på dygnet

Jag har verkligen lyckats vända på dygnet sen Lee också blev ledig strax innan jul. Det ska bli skönt att börja jobba med mina lektioner igen på måndag så att det blir som vanligt igen. De senaste dagarna har vi plöjt fyra säsonger av Shameless och nu sover Lee men jag kan inte somna så det blir nog ett par avsnitt till innan somnar. 


Idag har vi varit ute och gått och så tog vi en dricka inne i stan. Så blev det med den vita månaden, men det var bara ett glas dock. Resten av månaden blir lugn. Hittade ett lopp i februari som jag tänkte springa om jag får klartecken från läkaren. Det finns ett 5km och 10 men det får nog bli mjukstart med det korta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0