50 kg gumman

Idag lyssnade jag på en podcast pch fick höra talas om ett par killar från "Ex on the beach" som sa att tjejer ska väga 50 kg. 



What?! 50 kg?! Vem fan väger det, om du inte är 14 år då?!



Det här är jag. 66kg, 4,5 månad efter graviditet. Skulle inte detta kunna vara attraktivt? Jag tycker att jag är grym form, skulle kunna tappa ett par kilo till men What?! Jag är 16 kg från dessa killars drömbrud. Vem har de sett? Vem är idealet? Vet de ens att muskler väger mer än fett? 


Jag blir så sjukt provecerad detta. Förhoppningsvis lysssnar ingen på dessa nötter men det finns ju en risk att folk håller med. ???!!?!? Äcklad av deras avsaknad av insikt alltså. 

Seriöst 2017? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0