Babymassagekurs

I måndags började jag och Anthony på babymassagekurs i närheten av vart vi bor. Av en tillfällighet såg jag en annons på grupp på fb och det fanns en plats kvar och det är helt gratis. Jag såg annonsen härom veckan men då skulle den varit på en annan plats och jag hade behövt åka dit med Metro vilket jag inte var så sugen på men nu hade platsen bytts och därför passade det perfekt. 


Det var jättekul att vara med och det är ju väldigt bra att kunna massera sin bebis oavsett om barnet har kolik eller allergi eller bara ändå. Anthony har ju inga problem just nu och han sover ju redan väl på nätterna men det är ändå bra att ha lite kunskap. Och vem gillar inte massage? 

Dessutom fick jag möjlighet att träffa andra mammor och en del av dem bor i närheten och nästa gång ska vi kanske gå på en fika efter lektionen. Ska bli trevligt! 


Lillkillen busar i sängen. Jan har också börjat bli intresserad av bollen. Sötnöten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0