Jag och Anthony har vänt dygnet

Jag vet inte hur det har hänt men helt plötsligt har jag och Anthony vänt dygnet. Han somnar innan mig runt 23 men jag kan inte somna innan 1-2 av nån anledning. Sen sover vi alldeles för länge på morgonen och ofta somnar jag också när han sover sin eftermiddagslur. Kanske är det värmen.. efter graviditeten så är jag känsligare för värmen och blir så trött. Känner mig helt groggy och blir så sömnig. Jag hoppas jag vänder tillbaka snart. 


Imorgon väntar en busy dag. Fullt upp med jobb hela dagen och jag behöver vara fit for fight. Kanske har jag lite för många tankar som snurrar nu också... Hur blir det i höst? Får jag jobb? Får Lee jobb? Får vi tag på dagisplats till Anthony? Får jag sommarjobb? Troligtvis vet vi allt innan slutet av juni men det är fortfarande en månad av gnagande oro kvar. Vi fick iaf reda på att vi får nycklarna till nya lägenheten 22/6 på eftermiddagen så det är goda nyheter. Vi är så redo för en större lägenhet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0