Fyrhjulat...

Ikväll har jag och Patrik fyrhjulat, varit ute en timme nu. Det är så jäkla kul, jag brukar aldrig köra utan bara åka med men idag var dagen; jag körde själv! Askul, jag körde som en galning! De människor som har åkt med mig någon gång i sitt liv vet ju att jag kör som en "biltjuv" (inte min definition!) , och det gick ännu bättre att dra runt i skogen!

Började dagen med träning idag iaf, skönt med tanke på att jag inte har hunnit med det denna veckan p.g.a av arbete. I och med att jag inte kunnat träna nu på ca tre veckor eftersom jag varit förkyld och sedan p.g.a. av alla tentor så kommer jag nog att ha en underbar träningsvärk imorgon; jag känner redan att börjar spänna i benen! Det blev inte bättre av att jag packat upp varor hela dagen idag på mitt jobb!

kvällens låttips:
http://www.youtube.com/watch?v=nnboUbOGDOM
lyssna in denna

Andra dagen i rad nu med Tori Amos musik men man kan aldrig lyssna för mycket på henne. Får se när man åker på nästa konsert!

Jag har verkligen funderat i flera dagar på hur jag ska avsluta varje dag men jag har inte kommit på nåt bra, så om det är någon som har ett bra förslag; skicka en kommentar. Tills dess så lämnar jag det öppet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0