Sömn

Att sova är absolut det bästa som finns! Efter helgens brist på sömn har jag inte riktigt kommit ifatt i och med att jag har varit skolan/på jobbet tidigt varje morgon hittills den här veckan. Men idag kom jag hem med 13 tåget så idag har jag sovit från kl 13.30 till kl 16.15 och det känns som att jag är en helt ny människa! Nu känns det verkligen som att jag kan börja mitt "nya liv".

Hade planerat att jag skulle åka träna igår, som en gd start på det nya livet, men jag blev inringd till hotellet istället. Jobbade hela kvällen och kom vid 22.45; härligt när man ska gå upp kl 5...eller inte. Fick erbjudande om att jobba idag också; så jag ska strax gå, börjar om 30 min.Idag ska vi servera våra hotellgäster från Saudiarabien på plankstek; det ska bli intressant för de äter i stort sett ingenting!

Nehe, nu måste jag kila....

kvällens låttips: http://www.youtube.com/watch?v=0jftFhb0xnU

Kommentarer
Postat av: Andreas

"Idag ska vi servera våra hotellgäster från Saudiarabien på plankstek"

låter inge vidare diplomatiskt

2008-04-09 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0