150 miljoner sidor............

om Costa Rica har jag kollat idag. Har dock inte hittat mer än ca 50 sidor av nytta, vilket gör mig orolig. Dels för att jag har typ ingen info om emigration/immigration, dels för att jag kommer behöva läsa dessa invecklade 50 sidor på spanska+ skriva mina papper för mitt 10-15 minuter långa föredrag på spanska som jag ska hålla på TISDAG!! Alltså mindre än en vecka kvar, och jag jobbar ju såklart en massa innan dess och har en massa annat och göra! När blev jag en sådan tidsoptimist?

Dagens glada nyhet
: Jag kollade tax-free shopen idag, och det var sjukt billigt, så jag ska handla en massa godsaker. tex:

Den här såg väl fräsig ut? Och julig?

En annan glad nyhet: Det verkar som att vädergudarna har läst min blogg idag, för här snöar det! Tack för det; det uppskattas!

Jag vill bara förgylla alla läsare kväll med lite härlig julmusik:
http://se.youtube.com/watch?v=t8bUJsUtWXM&feature=related

-Så vackert och möjligtvis aningen knastrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0