Tenta, middag och för mycket alkohol.

Hade min omtenta igår och det kändes riktigt bra men man får väl ses hur det gick-snart förhoppningsvis! Patrik körde mig ner och Linda och Bacha följde också med, så efteråt shoppade vi lite och storhandlade på Systemet!

Vid 16 -tiden drog vi till Borås för att käka middag med Tess och Pasi och jag hade jättekul. Det är alltid så kul att träffa dem, för jag gör det så sällan. Men alkohol konsumtionen var lte väl hög och på vägen hem mådde jag inte bra! =(
Till och med idag mådde jag riktigt dåligt, jag tror jag behöver omskolas i alkoholintag! Tur att vi åkte när Patrik sa det annars, hade jag nog mått ännu sämre! Tack för det! Och tack för en rolig kväll, Tess och Pasi! Jag ser framemot resan till Gällivare i Påsk!

Idag finns det en miljon prylar som jag borde göra: diska, plocka undan, sortera alla min skolprylar, dammsuga, plocka ur resväskan som jag hade med mig till Varberg FÖRRA HELGEN, vattna blommorna, skriva en bokanalys på spanska, laga mat så att jag matlådor för hela veckan......etc......men jag vet inte om jag pallar nåt av det. Dessutom har jag lovat både Patrik och Örjan att klippa dem idag, vem jag kanske också borde bli frisör!?

Nu ska jag återgå till att kolla på en sjukt kass b-film som jag köpte i Borås igår; "Country Club Killers". Se inte den! Bara ett litet tips!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, då kan vi öppna en salong tillsammans! :) hihi.. är det bestämt o klart med tjejmiddag den 26 dec?? puss

2008-12-07 @ 13:20:40
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0