Vart tog julstämningen vägen?

Jag ser ingen snö, bara några plusgrader och lite regn. Jag ser knappt några juldekorationer, inte ens mina tomtar får mig i stämning. Jag hör ingen julmusik, dels för att vi får inte spela det på jobbet och dels för att Patrik hatar mina julskivor. Ingen pratar om att det snart är Lucia eller snart själva julhelgen, förutom jag! Dessutom har jag missat julkalendern i stort sett alla dagar, inte för att jag brukar titta, men det verkar vara dags för det. Jag känner helt enkelt ingen julstämning alls.........Är det nån mer som känner som jag?

Jag längtar efter snö.

Oerhört fin snöängel, målad i paint, som jag önskar att jag kunde göra!
                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0