En vecka full med vänner.

Den här veckan så träffar jag mina kära vänner. Började igår med att jag träffade Kina som jag inte träffat sen i typ januari. Det var trevligt, alltid kul att trfäffa henne; hon har alltid så mycket att berätta!!

imorgon ska jag till Therése och träffa henne, och det var också alldeles för länge sen! Det konstigt att man ses så lite när man bor så nära (6 mil) men och andra sidan så har vi båda mycket och göra så det är kanske inte så konstigt. Ska iaf bli jättekul för jag har saknat henne jättemycket!

Det fortsätter med att jag på lördag ska träffa Camilla och vi ska gå ut och festa bara hon och jag (om nu inte Carro vill hänga på också), det ska bli riktigt nice! Eftersom det är gisledagarna så ska vi till Parken också, jag har inte varit där påp hur länge som helst; ska bli kul och träffa allt annat folk som kommer att vara där. Alla gamla klasskompisar ifrån gymnasiet och så; flera av dem har jag inte träffat på sen vi tog studenten: 2 år sedan!!

Nästa vecka ska jag dessutom träffa Malin, vilket också är ganska länge sen. När man skriver såhär så låter som att jag
är dålig på kontakt med mina vänner men och andra sidan så är dem nog lika dåliga på det också. Men det är ju inte så konstigt; alla är fullt upptagna med sina egna liv, (speciellt jag) det är ju alltid så mycket! Det intressant, för jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär när man tog studenten. Men det är inte så lätt att knyta ihop alla lösa trådar; och andra sidan är det väl händer så blir det minst dubbelt så kul!

Skulle skriva min andra 10-sidiga uppsats idag men eftersom jag var ledig från allt jobb och eftersom att jag inte hade några lektioner heller så tog jag tillfället i akt och gjorde ingenting! Har bara suttit ute i solen och glassat, läst lite eller bara solat: SÅ HÄRLIGT!! Det var jag värd även om det är en massa slit kvar. Uppsatsen ska in på fredag nästa vecka men innan dess ska jag ha: en lektion, 7 arbetspass, en helgalen utekväll och en mindre kul bakisdag på söndag!


Kommentarer
Postat av: Markus

Nu får du ta och uppdatera Åsa...hur ska jag kunna distrahera mig själv från att skriva uppsats när det inte finns något nytt att läsa här?? :P

2008-06-13 @ 12:01:12
Postat av: Anna

Kan du inte ta och skriva något nytt snart?!

Har du för mycket annat att göra?

Kram Anna

2008-06-19 @ 19:52:14
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Åsa! Hoppas du mår bra!

2008-06-20 @ 12:45:30
URL: http://stekhuset.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu få du ta och uppdatera åsa!! spännande o läsa din blogg ju ;) puss o kram

2008-06-22 @ 17:42:51
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0