Lyckat möte igår och uppsatser hela den här dagen..

Idag ska jag skriva uppsats inte hela dagen eftersom att jag ska jobba också me det känns som att det är hela dagen! Men det kommer nog att gå ganska bra så fort jag har kommit igång, men så är det ju alltid; de är ändå 10 sidor jag ska skriva!!

Jag har ju skrivit ett språk prov till ett kapitel i Eng B (gymnasiet) och igår hade jag möte med mina före detta lärare och de utvärderade mitt prov. De verkade nöjda med provet och jag känner mig nöjd. Det enda som de hade synpunkter på var layouten, och inget om mitt upplägg eller så. Det känns mycket bra, eftersom att det var det första provet jag skrev någonsin. Nu har jag fixat till layouten och det ser snyggt ut också!!

Muy bien, nu måste jag käka frukost.......altid så sent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0