Countdown Barcelona!

Nu börjar det verkligen att närma sig, bara 4 dagar kvar tills planet lyfter från Göteborg. Ska bli otroligt kul, jag är så peppad. Hoppas bara att det kommer att vara bra väder även där, kanske slår man till med ett första bad! =) 3 nya bikinis är inhandlade för ändamålet, så jag hoppas på det bästa. Förr brukade vi alltid ta första doppet 1/5, men ju äldre man har blivit desto senare har premiären blivit....lustigt.

Förhoppningsvis så blir det en ballongfärd på söndag också! Jag och Björn fick denna underbara present för två år sedan när vi fyllde jämt, men det har ju varit halvbra väder, massa jobb, massa skola etc, och därför har vi inte kommit iväg. Men nu ber jag till vädergudarna att det ska vara tillräckligt bra väder på söndag!

 Ballong över Göteborg- hoppas det är vi snart!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till.

Må väl.

2009-05-02 @ 20:58:10
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0