Underbara vår!

Fantastiskt väder ute idag alltså och igår också! Gårdagen spenderade jag dock inomhus från 9.30-18.30 i min lilla chark på Ica. Det är helt okej och jobba när det är fint väder om man är i kassan men i charken så står man hela tiden och ser nödutgången som består av en glasdörr; man ser det underbara vädret och längtar inte alls ut!? =( Det blev dock en timmes promenad när jag kom hem så lite frisk luft och solsken blev det allt!

Det mest underbara med detta vädret är att det ska tydligen bli ännu bättre vid Påsk, ca 20 grader varmt och solsken, detta mina vänner kanske ändrar maten till årliga påsk-festen Hade ju varit trevligt att ta första grillningen då; eller vad sägs?



                                                    

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, jag röstar för grillning om det blir fint väder =) kanon idé!!

2009-04-02 @ 09:39:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-02 @ 19:54:01
Postat av: Micke

Tackar om bilderna.

Inte svårt att hitta våren nu.

Förstår dej, har samma dilemma, tack fönster,

ser ljuset o inget mer.

Men jag slutar lite tidigare så det blir en stund med

hund o fru på valilning.

Må väl

2009-04-02 @ 19:57:31
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0