Valar

På söndag åker jag och Patriks mamma till Island och det som jag hoppas på mest är att se valar! Jag är så peppad, det ska bli så skönt att komma iväg lite, ta det lugnt, se massa coola saker; nice! Jag läste om en val-tur och det stod att man ibland till och med får se BLÅVAL! Så häftigt; de hoppas jag på!



Looks enormous!



Några sådana här hoppas jag också på! Jag älskade späckhuggare när jag var lite; jag var nästan lite besatt där ett tag faktiskt! =)


Men med min otur så kan man väl säkert inte åka och kolla valar vid den här tiden om året så jag missar nog möjlighteten igen även att jag är så peppad! Jag blir inte förvånad om det blir en repris av Dominikanska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0