Ny resa på G!

Av alla ställen som man kan åka till så blev Island det kommande resmålet. Eftersom att resan till Irland har blivit avstyrd pga av finanskris i mina vänners plånböcker så måste jag ju åka någon annastans. I och med detta blir Irland skjutet på framtiden ytterligare en gång.

Den här resan ska jag åka med min svärmor, det ska bli intressant; jag hoppas att jag fortfarande får gifta mig med Patrik efterråt!. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men nu måste jag få se valar eftersom jag missade det på Dominikanska! Annars blir det väl bada och kolla den fräcka naturen. Jag har alltid velat åka till Island och nu är det ju verkligen ett pefekt tillfälle, tack vare finanskrisen. Den isländska kronan motsvara idag 7 svenska ören, till min fördel! Hoppas att det finns lite bra shopping också!

                                                                


Det ska bli riktigt coolt alltså, och det är knappt 2 månader kvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hörde av mamma att du skulle åka till Island. Coolt!

Det måste vara ett speciellt "ställe" att besöka.



Pappa hade nog gärna hängt med...

Kram Anna

2009-02-18 @ 20:44:38
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Markus

haha...du Åsa, fick ert vykort från Dominikanska förra veckan. Tog ett tag för det att komma fram :P

2009-02-20 @ 12:30:34
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del prima grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-11-29 @ 17:40:26
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0